thehebbesisters.blogg.se

Längst, mittemellan och kortast!

Publicerad 2015-11-02 21:28:00 i Allmänt,

Hej bloggisen!

Jag har ALLTID, ända sedan mycket tidig ålder varit den kortaste i systerskaran och i klassen. Ibland har jag känt att det nästan varit jobbigt under vissa perioder, men man vänjer sig faktiskt, tro mig! ;) Inom musikerbranschen har det faktiskt varit en fördel för oss, folk har blivit mer förvånade och imponerade när de hört oss sjunga på något sätt när de ser att vi är så unga och små. 

Jag tycker faktiskt att Emelie och Josefine inte har ändrats så mycket rent längd- och utseendemässigt på bilden nedan. Däremot lilla jag där i mitten...HAHA jag döör!!! :D
Såhär såg vi ut den 27 Juni i år på en spelning. Har vi ändrats något tycker ni?
Ha en fortsatt bra dag! Kramar från kortisen Maria <3 
 
PS: Om du är en person som är kort, bry dig inte om vad andra säger eller tycker om dig. Det finns faktiskt många fördelar med att vara kort, som t.ex. att alla ser dig som den sötaste i omgivningen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The Hebbe sisters

Glädje, tonsäkerhet, utstrålning, musikalitet! De tre välsjungande systrarna i The Hebbe sisters Emelie, Josefine och Maria har sjungit sedan mycket tidig ålder och har framträtt över stora delar av Sverige vid olika tillställningar. De kom b.la till semifinal i TV4:s program TALANG 2009, turnerat med Gunhild Carling m.m. The Hebbe sisters är kända för sin sångglädje, närvaro, tonsäkerhet, intonation och energi. De framträder regelbundet med sina föräldrar och likaså musikerna Ulrika Hebbe och Lars-Inge Bjärlestam, Duo Sentire. De har en förkärlek för swingmusik, men har även sånger från andra genrer på sin repertoar. www.thehebbesisters. www.facebook.com/thehebbesisters

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela